İstedikleri Bir Şey

Düzgün insan ilişkileri kurmaya gayret ediyorum.
Soguk ve mesafeli olmayı denedim,
'Çok uzaktasın,sana gelemeyiz' dediler.
Sıcakkanlı ve yardımsever olmayı denedim,bolca da bağışlayıcı,
'Bana fazla iyi davranıyorsun,seni bozmak istemem' dediler.
İkisinin üçünün beşinin ortasını buldum,rol yaptım,güldüm,somurttum,ne gerkiyorsa,bütün kartları doğru oynadım,arkasından dünyaya baktıkları küçük delikten geçmeyecek şeyleri ittirmedim zorla...
Nedir yani?
Ne var?
Trajedi yaratanlar,kafayı benimle bozanlar,benimle tamir etmeye çalışanlar,önce bana sonra benden kaçanlar...
Üzgünüm ama çok salaklar.
S-a-l-a-k...
Herzaman bir şeyler istiyorlar.
Ne olduğunu kendileri de bilmiyorlar.
Bana da sormuyorlar,
Halbuki onların adına düşünmemi çok severler.
Bilemiyorum ki ben de,
Acaba soru soracak cesaretleri mi yok,
Yoksa yanıtları hazmedecek mideleri mi...
Küçük ağızlarından öyle bir tükürük fışkırıyor ki,
Yüzüme gözüme bulaşıyor.
Kafamın içinde ikinci bir burnum var,
Bana şöyle diyor;
    hepsi bok kokuyor,diğer zihinler bok kokuyor,boklarındaki akıl kafalarındakiyle yarışıyor...

-Beden...
-Efendim kafa?
-Ne yapacağız?Yalnız mı kalmak istiyorsun,arzularını yaşamak mı?
-Sen söyle.
-Yalnız kalmak istiyorsun...
-Evet.
-Ama çok yaklaşmıştık huzura.
-Birbirimizden uzaklaşmıştık.
-Buraya gel...Sarıl bana,onların hakettiklerinden fazlasını verdin.Özledim seni.
-Ben de seni.O zaman sarıl bana,bu omurga samanyolu gibi aksın karanlık gecelerde.Okyanus yüzeyinde titrek yansımasını izlediğin,yalnız gecelerde.Eriyip de gitmediğin,yanan gecelerde...

0 y o r u m :: İstedikleri Bir Şey

Yorum Gönder