Toplum Seni Seviyor

Beni kim sevmiyor ki zaten ?
Tanrı beni çok seviyor
Öğretmenlerim beni çok seviyor
Devletim beni çok seviyor
Arkadaşım beni çok seviyor 
Milletim beni çok seviyor
Sülalem beni çok seviyor
Toplum beni çok seviyor
Sevmekten ölüp bitiyorlar hepsi!
Daha ne yaparız da severiz diye debeleniyorlar
Kendilerini tekmeliyorlar
Kucak açıyorlar bana
Anlamaya çalışıyorlar
Fedakarlık ediyorlar
Affediyorlar
İnsan daha ne isteyebilir ki?
O kadar şanslıyız ki,
Böylesine uyumlu bir düzenin içinde dünyaya gelebilidik!
Ne büyük bir nimettir bu,
Nazar değmesin İNŞALLAH!
Markalar beni çok seviyor
Yüzüm hep gülsün diye ne varsa üretiyorlar benim için
Bankalar beni çok seviyor
Paraya sıkışmayayım diye büyülü kartlar yapıyor!
İnsan daha ne isteyebilir ki?
Sevile sevile sevgi tomurcuğundan,
Sevgi ormanına döndüm,
Gelen,geçen,geçemeyen
Allah'in her hayvanı,
Üzümlerimi yiyor,
Oramda buramda geceyi geçiriyor,
Kemirip de beğenmiyor,
İçime sıçıp gidiyor,
Hayat ne güzel değil mi?
İnsan daha ne isteyebilir ki?

-hııhıhıhıhıhı...yAvrrum.(böyle ağız yamulturcasına,yYAawRoummm >.< )
(bir de bıyık altından olacak,p€zεvεnκ gibün...)

0 y o r u m :: Toplum Seni Seviyor

Yorum Gönder