136

o ki hep beni başka görmüş, anlamış, kavramış herkesten; utanmazmış gözlerimden; hoşlanmazmış karanlıklarda sessizliğimden çıkabilecekleri paylaşabilmekten...


(bu sıkıcı cümlenin (aslında cümle de sayılmaz ya) bir esprisi (özelliği?) var. çok zor değil; bilmece gibi bir şey işte... [cümleyi oluşturabilmek için -aralıklarla- gün boyunca uğraştım])

3 y o r u m :: 136

  1. hem sana hem kendime wooowww...
    ilk bakışta buldum!!!

    (heyecan olsun diye ikinci yorumda açıklıyorum :) onu belki sonra onaylarsın..)

  2. nerden aklına geldiyse böyle bişey yapmak.. her sözcükte harf sayısı 1'den 16'ya doğru artıyo.. tööbe tööbeee..
    yayınlama saati de güzel olmuş bu arada.. ben onlara hep bakıyorum kii :P içimdeki deliyi de itiraf etmiş bulundum..

  3. şöyle bir cümle gördüm, oradan çıktı bu :)
    “I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality counterbalancing indecipherability, transcendentalizes intercommunications incomprehensibleness”

Yorum Gönder