Pat!

Beyaz balonlar görüyorum
Uçuyorlar
Başımın seviyesinde 
İpleri yok
Onun yerine birer omurga sarkıyor aşağı
Ucunda da sinirler
Evet
Pek bir sinirliler...

Bazılarında rujla güzel bir surat
Bazılarında motor yağıyla,sıkılmış dişler
Çizilmiş
Yakından bakmak istediğimde
Patlıyorlar
Görünmez dikenlerim batıyor
Omurgaları ayaklarımın dibine düştüğünde
Değersiz kemikleri her bir yana saçılıyor
Hatıra olarak aldıysam da birini
Düşten kasalarda çürüyor...

Kuklalarım varken
Oynardım bütün gün onlarla
Oynardım anlarca doya doya 
Kaldırmadan başımı uzun zamanlarca
Farkedememiştim halbuki
Benim de varmış pamuktan ipliklerim 
Uzanan,uzun ince parmaklara 
Güneşi çoktan batmış,
Ayı doğmuş da bulutlara sarınmış semalarda...

Pat!
-lamak,
iğnenin enine,boyuna bakmaz,
gelişine,gidişine bakmaz,
şekline,şemaline bakmaz,
onu kimin tuttuğuna bakar...
(junkie'yle bağımlı farklıymışmış,erkek lezbiyenler karışık işmiş,yemişim...)

0 y o r u m :: Pat!

Yorum Gönder