Buzzzzzzz...

Buzzzzzzzzz.. Beynin yayın frekansını bozan sinyal karıştırıcılar
devreye alınsın. Göstergeler çalışmasın. Pilotun gözleri bağlansın
düşüşü sağlama almak için. Puding kıvamındaki karanlığa dalınsın.
Boğuk buza geçilirken nano parçalara bölünelim (nano ile tanımlanan
ifadeler, herhangi bir ölçünün milyarda birini gösteriyormuş). Akıllı
nanocuklar. Her yere saçılın.
Berhudar ol evladım. Böyle bölünmek herkese nasip olmaz. Ellerini
öpmedim daha büyükanne. Nut butter lazımdı bana vermedin. Ben de Cern
büyük patlama deneyini bekleyeceğim artık. Ya da 2012 Marduk da
olabilir. Küresel ısınmadan o kadar bahsedildi ki kanıksadım.
Yorgunum. Garip rüyalar görüyorum. Kıçı kocaman bir ağız olan ve
dışarı çıkma hazırlığındaki boklarının akışını görebildiğim insan mı
ararsın, yıllar önce tecavüze uğramışım da delil olan uzun kollu soluk
mavi-gri t-shirt'ümü bir köpeğin yardımıyla bulmamı mı.. Yoruyor bu
rüyalar beni. Ben onları yoramıyorum. 11-12 yaşındaydım o zaman böyle
abuk sabuk konuşabildiğim bi Mehmet vardı okulda. Ölene kadar uyumak
istiyorduk. Ne maceralı olacakmış hayatım öyle olsaymış.
Sıkıldım bu krizden. Ücretli köle patates. Kaç kilo lazım abla?
Puisqu'on est jeune et con, puisqu'ils sont vieux et fous: biz genç ve
aptal olduğumuzdan, onlar yaşlı ve deli olduğundan. Akıl ve ruh
sağlığımızı koruyalım, korumayanları uyaralım.

0 y o r u m :: Buzzzzzzz...

Yorum Gönder