Med Cezir

Koşuyorum
Daha ve daha hızlı
Dev çemberler çiziyorum
Kumlar alevlenirken cama dönüşüp donuyorlar
Arkamda ayakizleri bırakıyorum,ışığın yüzüne çizilmiş
İlerlemiyorum
Sadece gidiyorum
Hızlanıyorum
Gördüğüm tek şey inip kalkan göğsüm ve zamanı sıçratan adımlarım
Bağlı değilim
Tutunuyorum
Gerçeğe,gittikçe kısalan bir iple,kordan soru işaretlerinden dövülmüş
Hava yokoluyor ve nefes almayı unutuyorum
Kıpırdamıyorum ama hareketteyim
Arkamda boşluğu bırakırken her samtimde doğruları ezip geçiyorum
Arkamda yanıtlanmış soruları bırakırken her santimde daha sıkı sarılıyorum
Gerçek artık çok yakın
O kadar berrak ki kendimi üzerinde görebiliyorum
O da nesi,ben bana bakıyorum
Beni süzüyorum,başım yavaşca eğilirken kaşlarım kalkıyor
Gözlerim büyürken muzur bir gülüş türüyor
Beni tanıyor,beni tanıyorum
Beni seviyor,beni seviyorum
Arzu değil,gerçeği onunla paylaşmak istiyorum
Asla çarpışmayı değil,ama bu ölçüsüz hızda bir olmayı hayal ediyorum
Onun da ipi soru işaretlerinden örülmüş
Tam karışımda beni taklit ediyor,beni taklit ediyorum
Ben ve ben
Her an yaklaşıyoruz
Zaman tükenmek üzereyken,silinip gidiyor varoluştan
O da arkamızdaki alevlere katılıyor ve eriyip gidiyor
Dev bir kum saati şeklinde biçimlenip donuveriyor
Son adımımı atarken biliyorum ki
Bu ilk adımım
Kendime baktım
Bana baktı
Bana baktım
Gerçeğin içindeydim
Durduğumda,
Bambaşka bir evren vardı karşımda
Sezgilerden
Hayallerden
Ve Aşktan oluşan.

0 y o r u m :: Med Cezir

Yorum Gönder