biz olan ben

"genellikle kendimi yalnız hissederim" dedi ve ben (bak, ben diyorsam şunu anlatmak istiyorumdur: ben olan ben; bildiğin en yüce varlık; hiç bir işe yaramayan bir pislik; bir yaşlı orospu; güneşli ya da bulutlu bir günün fotoğrafı; teklifsiz ama şımarık da değil bir kedi; olmak istediğim ben; sonbahar, özellikle eylül; aklına gelebilecek en iyi fikir; her iki tarafı bozkır, uzun düz bir yol; gorecki'nin üçüncü senfonisi; her dinin tanrısı; tökezlenmek ama düşmemek; siyah yazan bir pilot marka kalem; kumandanın kanal değiştirme tuşu; conan'a ve onun heybetli bedenine hayran olup da ibne olmama; sadece güldüren bir espiri; jackie chan'in bir duvarı iki hareketle aşması; turncu rengin hakim olduğu her türlü eşya/şey; kafayı duvara dayamak; gecenin sonuna yolculuk'tan her hangi bir paragraf; meyvelerden muz; sabah ezanının farklı sözleri; dut ağacı; suda nefes tutmakla ilgili çok eskiye dayanan bir inatçılık; isa'nın saçı ve sakalı; bir çok fotoğraf; gündüz düşü avcılarının silahları; yıllardır çalışan bir saat ve çakmak; krallar ve paşalar; alkol; sonuna duvar örülmüş bir tünel olsa da, o tünelin çekiciliği vs vs vs) sadece sustum.
ondan pek hoşlanmadım: boş konuşuyordu ve komik, eğlenceli, ilginç falan değildi. sadece kendinden bahsetmek istiyordu.