Aman Diyeyim Aman

Hayatınıza aşağıdaki mail'i yazabilecek birilerini almaktan sakınmanız şiddetle tavsiye olunur

"Merhaba X,

Mesajını aldım. Ancak bu mesaj beni daha da üzdü. Evet haklısın o bilgiler için google dan bakabilirdim. Eğer o an imkanım olsaydı yinede bakmazdım. Çünkü sen bana yardıma ihtiyacım olduğunda seni arayabileceğimi söylemiştin. Bende bunun samimi olduğunu düşünerek seni arayıp istedim. Ama bunda samimi olmadığını kısa zamanda anlamam benim için iyi oldu. Ben senin işteki durumunu bilemem. Yani auditmiş falan ben bunu takip etmiyorum. Bunu farklı bir dille söyleyebilirsin. Ama sen yine her zaman olduğu gibi insanların kırılıp kırılmayacağını düşünmeden tepki verdin. Senin için farklı olduğumu düşünmüştüm ama İnsanlara ve de bana önem vermediğini bu şekilde anlamam gerekiyormuş. Yinede zamanını aldığım için kusura bakma. Bundan sonrası için ben senin zamanından almayacağımdan emin olabilirsin."

0 y o r u m :: Aman Diyeyim Aman

Yorum Gönder