Hafif

  • uçuyoruuuuum!
  • nasıl yani?
  • vuuuuuuuuuuiiii
  • ...
  • sen de gelsene buraya!
  • nasıl gelebilirim çok yüksektesin
  • ahahhaha,hadi ama
  • ne yapmam gerekiyor bilmiyorum burası çok ağır,bastığım zemin bile bir yük üstümde
  • bastığını sandığın yer sadece!
  • sandığım mı? basıyorum işte bu bir gerçeklik değil midir?
  • gerçek nedir?
  • ne demek gerçek nedir? bilmiyor musun sanki ne olduğunu?
  • hayir,ilk defa senden duydum.
  • gerçeklik,o anda içinde bulunduğun ve senden bağımsız olan,seni etkileyen duruma denir.
  • neyden bahsediyorsun sen ?
  • gerçekliği sordun ya bana
  • hatirlamıyorum..buraya gelsene hava çok güzel!
  • nasıl oluyor anlamıyorum.önce soruyor sonra unutuyor.hem o orada ne yapıyor ki zaten...görünüşe göre uçuyor,ben ne yapıyorum peki? hiçbirşey..Hey bana baksana sen!
  • efendim?
  • oraya nasıl gelebilirim?
  • çoktan buradasın ki!
  • nasıl?
  • nasıl dediğini duydum he he he..gördün mü,hemen yanı başımdasın işte!
  • anlamıyorum..
  • anlaman gerekmiyor ki
  • YA NE YAPMALIYIM O ZAMAN SÖYLE!
  • birşeyler yapmayı bırakmalısın,senin için iyi değil...
  • tamam,tamam...oturuyorum işte buraya,bak,hiçbirşey yapmıyorum,sana bakmayı da kestim.ya şimdi?
  • hâlâ düşünüyorsuuuun!
  • düşünme..düşünme..resmen aklını kaçırmış,ne demek düşünme!düşünmezsem varolamam ki bu dünyada..dünya?işte bu!düşünme ki varolduğun yer dünya olmasın!
  • baya uzun sürdü buraya gelmen...nasıl hissediyorsun?
  • hissetmiyorum artık.burası ne kadar yüksekmiş! nereye kayboldun birden?hey neredesin?gerçekten güzelmiş böyle hafif olmak yahu,biraz turlayayım bari...uçuyoruuuuuuuuuuuuuuuum!
  • HEY SEN! SÖYLESENE NASIL ÇIKTIN ORAYA?


(bırak gitsin hepsi kalsın dünyada yapışmışlar bir dikiş gibi toprağa.)

1 y o r u m :: Hafif

  1. matrix de gibi hissettim şimdi:Pp

Yorum Gönder