o an bu an şu an

Ahh! Tanrım!! America’yla saat farkı yüzünden Susan Miller daha Kasım ayı burç yorumlarını yayınlamamış. İşini savsaklaması, hasta olması, canının istememesi değil. Bu imkansız. Saat farkı sadece. Kaç saat var Susan, Susan’ın ekibi veya Susanlar ve benim aramda? Ne zaman öğreneceğim bu ay içinde neler olacağını? Bugün çok uygundu oysaki ayın ilk günü. Bir de demek ki bu saat farkı yüzünden aynı anı yaşamıyoruz, biz bu nefis yuvarlağın üzerindekiler. Susan şu an uyuyor, onun için gecenin en derin anı bu. Hangi an? Dünyanın sonuyla ilgili bir şey okumuştum geçenlerde. “Bugün dünyanın sonu.. Mümkün değil çünkü Avustralya’da yarın oldu bile.”
- Hey Susan burada yarın oldu bile


Yaşasın programcılık. Yaşamın nasıl yaşanması gerektiğini ofis programları sayesinde kavrıyorum. Noktadan sonra boşluk bırakmazsan tırnak işaretini oluşturan virgüllerin başları eski cümleye boşluk bırakırsan yeni başladığın cümleyi işaret ediyor. Word sosyal bilimler edebiyat, excel matematik fen.
Hayatımın bir yerine nokta koyduysam hemen bir boşluk bırakmalıyım ki yeni cümleye konsantre olabileyim. Aslında bunu dilbilgisi daha önce kurallaştırmıştı. Ooo teknolojiden çok çok daha önce, kadim bi şey bu.


Bugün tanıdığım birinin adını okurken onun adı yerine tanıdığım başka birinin adını okuduğumu farkettim. Sonra baktım ki yazan isim onun ismi değil adı. İlkinden haber almama da sevindim tabii.
Gözlerim gerçeği görüyor ve ben sinyallerin yönünü saptırıp hiç olmayan bir şeyi gördüğümü sanabiliyorsam, başka neler neler sanıyorumdur yaw!


Kendimi yırtmış, paçayı kurtarmış, aşırı rahatlamış, aynı anda tüm kaslarını çalıştırabilir, hiç varolmayabilir, havada dolaşan görünmez kesintisiz değişen dönen başkalaşan bir ritm gibi hissediyorum.

0 y o r u m :: o an bu an şu an

Yorum Gönder