yirmi : aklımdaki her şeyi sildim

(başlangıç ve önceki bölüm )

emlak işiyle uğraşmak benim için daha iyi olacak galiba? evine hayalet dadanan beni arar! masamda bir zarf var. ihtiyardan başka kimse bırakmış olamaz. zarfa pul yapıştırıp birine mi göndersem? babama? tubitak’a? minnet’e!

geveze ihtiyar! kocaman kocaman yazmış bir de!

minnet bey;
olan bitenler için üzgünüm ve bana ne kadar kızsanız haklısınız. size anlattığım her şey doğrudur ancak onlarla iletişime girmeniz sizin için hiç de iyi olmayacak diye düşündüm. oldukça gençsiniz ve hayat sizin hayatınız. gerçekten isterseniz onlarla bağlantı kurabilirsiniz ancak ben bunda aracı olmak istemedim… umarım anlayışla karşılarsınız.
sizin için mutlu bir yaşantı diliyorum.

not: mutfakta bulduğum kağıdı da sadece çok meraklı kişiliğinizi hesaba kattığım için zarfa koydum.

asla gözüme giremezsin!
…çok meraklı kişiliğimi hesaba katmış! bak sen!
kağıdı elime aldım ve aklımdaki her şeyi sildim. iki kelime:

“bu kadar.”

eh, sadece güldüm.

0 y o r u m :: yirmi : aklımdaki her şeyi sildim

Yorum Gönder