O Da Vardı

Gözleri şişmiş ağlamaktan.
Bön bön bakıyor suratıma.
Ben de ona bakıyorum.
Otur dediğimi hatırlıyorum.
Atıyor kendini yere.
Kalk deiğimi hatırlıyorum.
Zıplayıp kafasını o komik balona vuruyor.
Başının üstünde sallanıp duran,
Hani şu bulut gibi olan,
Elini içinden geçirirken onun aklındakilerin,
Parmaklarına takıldığı.
Elime bakıyorum.
Çizgilerden kayıyor koluma doğru,
Benimleyken kazandığın anıların,
Kendinleyken edindiğin takıntıların,
Onlarlarken keşvettiğin korkuların.
Ve bulaştılar mı bir kere kıyafetime,
Çıkarıp attığımı hatırlıyorum.
Sana sarılıyorum,
Kaybolup gittiğini hatırlıyorum.
Nereye gitmiştin?
Ne zamana?
Neden?
'Çünkü' diye hıçkırdığını hatırlıyorum,
'Çünkü seni haketmiyordum'
Midem bulanıyor,
Aklım bulanıyor,
Neşem ve öfkem karışarak sindiriyorlar sabrımı.
Anlayamadığımı hatırlıyorum,
Kendi mahkememde neden,
Neden bana söz hakkı verilmediğini...
Ve neden kimsenin,
-ki sen zaten herkestin-
Sende hapsolmayı arzuladığım halde,
Buna razı olmadığını,olamadığını,
Anlamadığımı hatırlıyorum.

0 y o r u m :: O Da Vardı

Yorum Gönder