Sattım Gitti!

Satıyoruuuuuuuuuum!
Sat-tım!
Seni de sattım onu da sattım kendimi zaten satmıştım artık hepimiz satılmış olduk
Sana demiştim zamanında para pul önemli değil diye,
Sen de demiştin ki; paraya bakan kim, gebermeden hoşafa dönene kadar zevk almak istiyorum.
Artık kimse kendini parayla satmıyor,
Ah pardon, zamanında köprü altında olan şimdilerdeyse masaj salonlarında namusuyla satan abiler ablalar,abla-abiler dışında... Ama onlar da demode oldu sanki.
Neyse canım, ne diyordum, evet artık devir para devri değil,
Para bok zaten herkeste var ağaçtan toplamak zor geliyorsa sırtlara çaktığın bıçaklardan akanı yala gitsin.
Bugünlerde zevk paradan önce geliyor.
Alan zevk alıyor, vücuduyla kanıyla duygusuyla güveniyle değil mi?
Et senin değil mi, acılar senin değil mi, satarsın tabii.
Satmayacaksın da ne yapacaksın, mezara mı götüreceksin, ha morarmış mıncıklamalardan ha sararmış içinde yüzdüğün pislikten...
Zevkin borsası bile var hem de çeşit çeşit,
İster konu komşun broker'lık yapar ister çöpçatan tutatsın bir Istanbul beyefendisi gibi,
İster yirmibirinci yüzyılın göz kapakları yırtık insan bozuntuları gibi internette aranırsın bir alıcı!
Elbet bulunur gülüm yeter ki iste,
Hele de cildin hala pürüssüz,
Parmakların ince ve çabuksa en alasına satarsın kendini, alacağın zevk için.
Zevk de ne zevk sorma, dillere destan,
Doğu bloğundan geliyorlar bizim Anadolu'ya zevk alacağız diye,
Alıyorlar da, güzelim euro kokan saç tellerini bırakıyor sarışın adamlar, kadınlar.
E sen neden faydalanmayasın ki, senin neyin eksik, sen de alacaksın!
Almayanı da döverler yakında baksana millet zevk almaktan kendinden geçmiş,
Gözleri yarı açık, avuçları göğüs hizasında bir açıp bir kapanıyor akşam sefası gibi, akşamları.
Ne bekliyorsun dalsana akvaryuma, satsana kendini, hala sana ait olduğunu sandığın kendini,
Alsana biraz daha zevk, aralasana kırmızı gözlerini ufaktan, şöyle bir bakış atsana benim tezgahıma da!
...ne oldu?
Şaşırdın galiba satacak bir şeyin mi kalmamış?
Merak etme yavrum hala ruhundan birkaç kırıntı kalmıştır, öteki tarafa gidene kadar seni uyuşturmaya yetecek bir parça zevk var bende de,
Sat-tım git-ti!



(HAHAHAHAHHAHAH YEEEEEEEEEEAAAAAAAAA demiş amerikan oğlanları...)

0 y o r u m :: Sattım Gitti!

Yorum Gönder