Bu Dolap Dönmez...

Delirmek,
Delirmemek...
Farkı bilen var mı?
Çok akıllıyım,en mantıklı kararları ben veririm
Çok çatlağım,en büyük çamları da ben deviririm.
Değişir mi?
Mantığım hesap makinesiyle yarışır,bir kötü bin iyiyi götürür
Kaçıklığım bir kaçağınkiyle yarışır,bir günü bin dününü öğütür.
Etkiler mi?
Ben bir kadehim,içi buz dolu,nefretini akıt ve benim şeklime girer,sevgini akıt ve başından aşağı boşalır kaynar kan gibi
Ben bir asitim,burnunu kemirir kokusu,çok yakından bak ve gözlerin büzüşür,dilinden aşağı dök ve alevlen bir yıldız gibi
Belirler mi?
İnce bir çubuğum,tepemde bu evren döner,belim büklür ama güçlüdür omuzlarım
İnce bir pipetim,içimden bu hayat geçer,gögsüm gerilir ama inatçıdır esnek dudaklarım
Yanıtlar mı?
Bu dolap doludur oğlum,
Bu dolap çürüktür oğlum,
Bu dolap küskündür oğlum,
Bu dolap yüksektir oğlum,
Bu dolaplar dönmedir oğlum,
Bu dolaplar dönmez oğlum!

0 y o r u m :: Bu Dolap Dönmez...

Yorum Gönder