İt

Biraz daha it
Yaklaştın işte,çok az kaldı
Hadi,son nefesini de bana bir milim daha yakın olmak için harca
Ne duruyorsun,gel bakalım
Seni bekliyordum,ben hep buradaydım
Ya sen?
Sen nedere kalmıştın?
Sorduğumu unut,çünkü zaten meşgulsün,ve gücün tükeniyor
Çabuk olmalısın,sabrım taşıyor,ve boğulmanı istemiyorum
Kıpırdayamadığımı göremiyor musun...
Hala orada mısın,adımını at artık
Ve it,gögsünden akan teri hissedene kadar ben,it
Arkamda bir uçurum var,ama o bile isteksiz beni yamacına yatırmaya
Bu kadar uzun sürmemeli,zamanımız yok,ne de ona ihtiyacımız
Mesele de bu değil,daha iyisini yapabilirsin,biliyorum,seni tanıyorum
Artık bırak o halatlarını,geçmişe bağlandığın,bir batık gibi süzülme havada
Kimse seni kurtarmayacak kendince,geri çekmeyecekler seni
Evet,hissediyorum,çok az kaldı,hiç bu kadar yaklaşmamıştık
Ortaya koy kendini,sevgini,tutkunu,,nefretini ve tüm pisliklerini
Hepsine ihtiyacın var çünkü,onları arkana daya ve it
Birbirimize değmemizin hayali bile dilimliyor aklımı
Mantığım çekip gidiyor kanlı inine
Ve biz başbaşa kalıyoruz...
Alevi görüyor musun?
Gözlerini kaçırma,çünkü er geç seni de yakacak
İtiraz etmen boşuna,kaçınılamaz diyorum sana
Şimdi,
Başımın iki yanından gökyüzüne geçirdiğin parmaklarını sık ve
İt.

0 y o r u m :: İt

Yorum Gönder