Istanbul,Bir Karmaşa

Herkes karmaşadan hoşlanmak zorunda değil efendim.Ben zihnimdeki karmaşadan kurtulmak için o kadar kafa patlatmışım,ama bedenim bu karmaşadan kurtulamayacak,öyle mi,daha neler...Kalabalık olması yaşam tarzımdan ötürü işime gelmiyor değil,ancak bir sürü sınırla dolu.Paranız varsa çok eğlenebilirsiniz,gerçi bu geç vakitte sokakta olduğunuz için taciz edilmenizin,boğazınızın kesilmesinin,ve bitmek bilmeyen başka şeylerin başınıza gelmesinin önünü kesemez.Gündüzleri diyelim,paranız yoksa gene,sürünüyorsunuz.Neden,çünkü burası avrupalıların şehri aslında,türk halkı olarak da çok güzel kabulleniriz zaten her şeyi,Çırağan Sarayı'na 'Cıragan Palace' deriz,bir şişe suyu 3 liraya,bir tabak yemeği de 25liraya satarız!Neden,çünkü ingiliz,fransız abilerimiz,ablalarımız öyle istiyor.Lüks olsun istiyorlar,kendi,refağa ereli çok olmuş şehirleri gibi olsun,istiyorlar...Istanbullu diye bir şey var mı acaba?Benim babam nevşehirliymiş,annemin olayı daha da karışık,sahi,ne yapıyorum ki ben burada...Kokuşmuş insanlarının arasında sıkışa sıkışa günler geçiyor,kokuşmuş zihniyetinden yüzüm buruşuyor...'Ama Istanbul gibi şehir var mı kiiiiiiiiiii?' diyenler olacaktır,bence yok,tam bir fahişe,parasını verirseniz güzel zaman geçirirsiniz,vermezseniz,eh,sizi sokağa atar bir don bir gömlekle...Buna katlanmak zorunda değilim,birileri düşünsel anlamda pandiklenmeye de çok alışmış diye onların zırvalarına boyun eğmek zorunda da değilim.Şimdi bu konu nereden çıktı diye merak ediyor olmalısınız,Vancouver'in (Kanada) fotoğraflarına bakıyordum,o kadar...insancıl görünüyor ki...Tamam,Kanadalılar yavru fokları öldürüyor olabilir,biz de bebeklerin yüzüne sinek ilacı sıkıyoruz allah aşkına!İnsanlar annelerinin karnını delik deşik ediyor,ve kadıncağız merdivenlerden aşağıya kendi kanında kayarak düşerken kimse gıkını çıkarmıyor!Hayran olduğunuz fahişenizle iyi uykular hepinize!

Eklenti:
Istanbul dediğiniz yer,coğrafik anlamda bir yarımada-anadolu yakasından bahsetmiyorum şu an için-,bunun bilinmeyen o kadar çok yeri var ki...Şehir merkezinde yaşamayı başaranlar,Şişli'den sonra ne gelir bilmiyor.Beylikdüzü dedin mi aval aval bakıyorlar,boğazlarına cahillik mi kaçmış ne?'Ay bizi ilgilendirmez,biz çok mesuduz KemerCountry'de,zaten villamız da var,bi de köpek işte rahatız yani,herkesi de biz düşünemeyiz ki canım...' tarzında şahsiyetler kadar hiçbir şeyden iğrenmiyorum.Umursamıyor olabilir,ama bunu doğru düzgün söylesin.Sosyal bilince sahip olmayan,başkalarının sırtından geçinip sonra da gecekondulardan ve leş yiyen sokak hayvanlarından izole edilmiş,katledilmiş bir ormanın ortasında göt büyütüyorum desin.O zaman saygı bile duyarım,en azından kendini biliyor derim.Bazı yerlere taşıt bile yok,kimsenin haberi de yok,sonra derler,'Ayol bi yılbaşını kutlamaya gittim Taksim'e,cüzdan,telefon,anahtar ne varsa yürütmüşler,nereden geliyor ki bunlar,kovsunlar Istanbul'dan ya,elit bir yer burası!'...Ben sana söylerdim güzelim nereden geliyor,ama tepki çekmek istemiyorum,senin gibi olmayan tek tük insan biliyor nereden geliyor bunlar,onlardan öğrenirsin belki bir gün.Ya da onlardan biri seni güzelcene bayıltır da sen mışıl mışıl uyurken mekanına götürür,hem sana da sürpriz olur uyandığında.Silivri'de derme çatma bir apartmanın bodrum katında bulursun kendini,elin kolun bağlı....Siz hala,2010 kültür kenti diyin,sonra İtalya'dan başka yerlerden de gelinler,damatlar gelir,onları da tabutta gönderirsiniz geri.Pehh...

0 y o r u m :: Istanbul,Bir Karmaşa

Yorum Gönder