Neden?

-Şunu sorup durma dedim.Bilseydim de söylemezdim
-Neden?
-Şansını zorluyorsun,bir kere daha duyarsam çekip giderim...
-Neden?
-Çünkü senin yüzünden keçileri kaçırıyorum lanet olasıca!
-Neden?
-Gerçekten beni delirtmeye çalışyıorsun,değil mi?Beni de beyaz minderlerle kaplı oyun parkındaki bebeklerinden birine çevirmeye çalışıyorsun...
-Neden?
-Belki de bunu kendine sormalısın!
-Neden?
-Ben bilmiyorum da ondan,kafanın içinde ne haltlar dönüyor en ufak bir fikrim yok...
-Neden?
-Bana söylemedin,bir kez olsun ben merak ettiğimde tatmin etmedin beni.
-Neden?
-Acaba senin için çok önemli olan 'yaşayan organizma'yı tatmin etmekle meşgul olduğun için mi?Sadece beynimden aşağılara giden hormonlar kanımı hızlandırırken parmağını boynuma koyup,atışını hissetmek sana zevk verdiği için mi?
-Evet...
-Ah,lütfettiniz de bir kez olsun sormak yerine cevapladınız!Artık ölsem de gam yemem.Başlamışken bir şey daha sorayım o zaman prensimize,benimle ne alıp veremediğin vardı bugüne değin?
-Alamadığım yoktu...
-Ki bu oldukça açık!...
-Ama veremediğim şeyler var...
-Şuna da bakın,nasıl da şakıyor,aman tanrım!Devamını görecek miyim acaba,neymiş o?
-Bu...
-Ne yapıyorsun,iyice sıyırdın mı sen kafayı!Bırak onu!Dur,özür dilerim!Buna değmez!LÜTFEN!
-İşte...
-Neden...
-Çünkü,kal- kalbimi... sana ver- vere- verememiştim...

0 y o r u m :: Neden?

Yorum Gönder